شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - Saturday 20 April 2024
ايران امروز
iran-emrooz.net | Wed, 29.04.2009, 15:27

موسوی برنده انتخابات نمادین ریاست جمهوری از سوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران

ایسنا: انتخابات نمادین ریاست جمهوری از سوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشكی تهران برگزار شد و طی آن براساس نتایج اعمال شده از بین 5167 رای اخذ شده ، به ترتیب حروف الفبا احمدی نژاد 6/17 درصد، كروبی 9/6 درصد و میرحسین موسوی 1/72 درصد آرا را كسب كردند.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشكی تهران در اطلاعیه‌ای نتایج انتخابات نمادین ریاست جمهوری را كه روز گذشته(سه‌شنبه) در این دانشگاه برگزار شد را اعلام كرد.

در این اطلاعیه آمده است: بنا به اعلام پیشین انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشكی تهران در راستای تهییج و ترغیب دانشجویان و مشاركت پرشور، فعالانه و آگاهانه جامعه دانشگاهی در انتخابات ریاست‌جمهوری 22 خرداد ، طرح «انتخابات نمادین ریاست جمهوری» را در دانشكده‌های دانشگاه تهران و علوم پزشكی تهران برگزار نمود.

در تعرفه‌های این انتخابات كه در تاریخ هشتم اردیبهشت ماه برگزار شد؛ آقایان محمود احمدی نژاد ، مهدی كروبی و میرحسین موسوی كه تا كنون حضور خود را به صورت رسمی در عرصه اعلام نموده‌اند به عنوان نامزد معرفی شدند. از این رو نتایج شمار ش آرا جهت اطلاع عموم، دانشگاهیان، احزاب،‌ گروه‌ها و شخصیت‌های سیاسی ارائه می‌گردد تا منجر به اتخاذ استراتژی مناسب در این مقطع حساس شود.

بر این اساس از بین 5167 آرای ماخوذه ، به تریتب حروف الفبا احمدی نژاد 6/17 درصد ، كروبی 9/6 درصد و میرحسین موسوی 1/72 درصد آرا را كسب كردند و 1/3 درصد رای باطله و سفید حاصل شده است.



 

ايران امروز (نشريه خبری سياسی الکترونیک)
«ايران امروز» از انتشار مقالاتی كه به ديگر سايت‌ها و نشريات نيز ارسال می‌شوند معذور است.
استفاده از مطالب «ايران امروز» تنها با ذكر منبع و نام نويسنده يا مترجم مجاز است.
Iran Emrooz©1998-2024